ZDROWE ŚWIĘTA

Kontynuuj regularne jedzenie posiłków

Niektórzy uważają, że lepiej pominąć śniadanie, by zrekompensować sobie je później na uroczystej kolacji – ale w rzeczywistości najzdrowiej jest trzymać się swoich regularnych posiłków. Nawet jeśli jednego dnia zjesz trochę za dużo, następny potraktuj jako nowy początek i wróć do zdrowej rutyny.

Wypełnij mały talerz

W czasie świąt Bożego Narodzenia pokusa czai się wszędzie. Ale można ją przezwyciężyć, jeśli umieścisz odpowiednią ilość jedzenia na talerzu, zamiast przeładowywać go smakołykami. Jeśli wolisz, weź po prostu mniejszy talerz.

Prowadź dziennik spożytych posiłków

Pomocne może okazać się prowadzenie dziennika tego, co jesz. Dzięki temu zyskasz większą pewność, że zachowasz równowagę w różnych rodzajach składników odżywczych. Popracuj nad relacją między tłuszczami nasyconymi a nienasyconymi.

Utrzymuj rutynę

Pomiędzy kolejnymi przyjęciami i spotkaniami w okresie Bożego Narodzenia, staraj się podtrzymywać zdrowe nawyki. Wciskanie w plan dnia choćby odrobiny wysiłku fizycznego pomoże zwiększyć metabolizm, da Ci trochę odetchnąć od świętowania przy kolędach i sprawi, że poczujesz mniejsze przejedzenie świętami.

Włącz do diety produkty Benecol®

Włącz produkty Benecol® do swojej diety! W okresie świątecznym łatwo się zapomnieć, ale skorzystasz z efektów obniżania poziomu cholesterolu przez stanole roślinne w produktach Benecol® tylko wtedy, jeżeli będziesz spożywać ich zalecaną dzienną dawkę każdego dnia.

Zobacz wszystkie porady